”Een nieuwe klant werven is vele malen duurder dan een bestaande klant behouden”. 123aftersales heeft een duidelijke visie als het gaat om aftersales. Als je wilt groeien als bedrijf is een goede aftersales-strategie van levensbelang. Om goed te kunnen groeien moet je weten wat jouw klanten willen.
In deze masterclass gaat Arnoud Kuipers ons meer vertellen over aftersales. We gaan actief aan de slag om te zorgen dat wij het maximale uit ons klantenbestand/relaties gaan halen. Na afloop hebben wij concrete handvatten gekregen om direct mee aan de slag te gaan. De activiteit is ook toegankelijk voor leden van De Drentse Zaak, we hopen op een mooie opkomst!
Onderwerpen die aan bod komen tijdens de kennissessie:
- Hoe behoud je de klant?
- Hoe krijg je meer online reviews?
- Hoe blijf je in contact met de klant?
- Overtref ik de verwachtingen van de klant?
- Op al deze vragen (en meer) zal iedereen na afloop een antwoord hebben en
kan dit direct toepassen op hun eigen situatie.
No show regeling: indien je je voor deze bijeenkomst hebt aangemeld dan rekenen we op je komst. Mocht je verhinderd zijn dan kan je jouw aanwezigheid uiterlijk voor 14 april bij ‘je aanmeldingen‘ aanpassen. Wil je je na 14 april afmelden? Dan vragen we je contact op te nemen met het secretariaat (Ralph Venhoven). Dit kan via info@jcca.nl. Is er niet tijdig afgezegd (en is er geen overmacht in het spel), dan zien wij ons genoodzaakt de werkelijke kosten in rekening te brengen.
Aanmelden
Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.
Datum/tijd
19/04/2018
19:00 uur
Locatie
De Drentse Zaak
Beilerstraat 24
Assen