Bart Pellis, eigenaar van strategisch marketingadviesbureau BBP, vindt zijn achtergrond in de automotive, maar heeft de ballen verstand van auto’s. Zijn interesse en fascinaties liggen binnen het vakgebied van toekomstige (retail)marketing, waar we het vanavond dan ook over gaan hebben. Bart neemt ons mee in zijn visie op de veranderlijke wereld van digitalisering, platforms en data gedreven marketing.
Je gaat naar huis met wat broodnodige tips ter zelfbescherming van gewiekste marketeers, en zet je tot nadenken over je eigen mediaconsumptie.
Heb je een vriend, collega of relatie die teveel op social zit? Top! Nodig hem of haar vooral uit, want deze avond is bij uitstek een interessante om een introducé mee te nemen!
Start bijeenkomst: 18.00
Locatie: Autentieq proeverijruimte, Markt 15A Assen
Tip: kom je met de auto? Parkeergarage Torenlaan ligt praktisch naast Autentieq.
Aanmelden
Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.
Datum/tijd
24/03/2022
18:00 uur
Locatie
Autentieq
Markt 15 A
Assen